2013-05-23

Cuti Sekolah Dah Bermula!

Assalamuaikum warahmatullahi wabarakatuh :)


Esok bermulalah cuti sekolah kepada pelajar-pelajar Malaysia selama 2 minggu! Walaupun kita dengar 2 minggu seperti LAMANYA!! Namun, masa itu sangat sekejap. Pejam Celik, Pejam Celik. EH? ESOK DAH SEKOLAH?



Baiklah. Sebelum itu, walaupun cuti sekolah, janganlah nak SERONOK SANGAT! Sepatutnya, kita membuat yang lebih baik daripada Semester sebelumnya. Lagipun, bagaimana dengan peperiksaan pertengahan tahun ini? Susah ka? Kalau saya. Wah! Mencabar sungguh soalan-soalannya. Tapi, itulah soalan sebenar seperti SPM! Ya Allah, bantulah HambaMu yang lemah ini... Result saya sekarang ini Alhamdulillah okay :) Tak ada E dan G. Baru first exam kan? Form 4.....

Baru sahaja soalan-soalan yang direct. (CIKGU CAKAP) Belum lagi SPM? Ya Allah...Saya ambil 11 Subjek :) Banyak tak? HEHE.. Saya ambik PENGAJIAN ISLAM SAINS TULEN di SMKA TUN AHMAD ZAIDI ^^ Dah cakap dulu kan? Baiklah. Di sini sahajalah entry saya hari ini. Selamat bercuti, ya kawan-kawan. Belajar rajin-rajin. Bersusah-susah dahulu, bersenang-senang kemudian! :)
Photobucket

No comments:

Post a Comment